Technická specifikace

Závodí se s formulemi postavenými firmou Spark Racing Technology a auto nese název Spark-Renault SRT01E.

Šasi vyrábí a dodává firma Dallara.

Elektrický motor vyrábí McLaren. Stejný jako v závodních vozech McLaren P1.

Systém akumulátorů dodává Williams.

Převodovku vyrábí firma Hewland.

Pneumatiky jsou od francouzské společnosti Michelin.

Prvotní objednávka obsahovala 42 formulí.

Aerodynamika vozu je postavena s důrazem na možnosti k předjíždění. Vyšší světlost podvozku umožňuje závodit v centrech různých měst. Maximální hmotnost je 888 kg, akumulátory mohou vážit nanejvýš 320 kg. Výkon je omezen na 200 kW (268 koní), v závodě je to 150 kW (201 koní). K předjetí je možné využít řešení push-to-pass o velikosti 30 kW (50 koní).Tento výkon jednotce motor-generátoru (MGU) dodává Rechargeable Energy Storage System (RESS, 28 kWh), a je kontrolován FIA. Jsou povolený nanejvýš dvě MGU a poháněna jsou jen zadní kola.

Z 0 na 100 km/h se vůz dostane za 3 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 225 km/h. Osmnáctipalcové pneumatiky Michelin jsou drážkované a univerzální. Ráfky dodává firma OZ Racing.

Není povoleno využívat telemetrii.

Společnost MAK-Corp pro svůj simulátor Hyperstimulator Simulators vyvinula mód SRT_01E, který je k dispozici během závodů série, ale veřejně se neprodává.

Ital Jarno Trulli vůz poprvé veřejnosti představil v březnu 2014 ve Francii: