Lucas di Grassi získal v Mexiku triumfální vítězství v závěru divokého závodu. Pilot týmu Abt Sport byl přitom poslední po úvodních kolech, když musel do boxů kvůli utrženému zadnímu spojleru po kolizích v prvním kole. Vytěžil ale z výjezdu safety caru a nakonec vyhrál. Na stupních vítězů jej doprovodili Jean-Éric Vergne (Renault) a Sam Bird (DS Virgin).
Z pole position startoval Oliver Turvey (Nextev). Daniel Abt, který původně Super Pole vyhrál, byl totiž penalizován pro nesprávné úrovně tlaku v pneumatikách. Turvey vedl první čtvrtinu závodu pronásledován José María Lópezem (DS Virgin).Jenomže po 12 kolech vypovědělo Turveymu auto a to zůstalo beznadějně stát na konci cílové rovinky.
Na dráhu vyjel safety car, když vedení v závodě převzal López před Nickem Hiedfeldem (Mahindra). Právě v této chvíli se rozhodl Lucas di Grassi, který jel poslední, zajet do boxů pro nové auto: po 17 kolech a s 28 okruhy do cíle.
Po restartu závodu to byl nejprve López, který si budoval náskok. Když došlo na výměnu aut u všech jezdců, pořadí se prohodilo (jen Robin Frijns z týmu Andretti nedodržel minimální čas nutný pro pitstop). Di Grassi se dostal do čela, Jérôme d’Ambrosio (Dragon) jel druhý, jelikož podobně jako di Grassi také zajel do boxů pod prvním safety carem. Oba jezdci měli ve vozech méně energie než skupina jejich pronásledovatelů. Na trať vyjel podruhé safety car, když tentokrát přestalo fungovat auto Loicu Duvalovi (Dragon).
Jérôme d’Ambrosio bojoval s jezdci za sebou, zejména Lópezem, a tak si po restartu di Grassi budoval náskok. López ztratil trpělivost, dostal smyk a hned po něm Sébastien Buemi (Renault), který nezažil ideální víkend, když v kvalifikaci byl až desátý.
D’Ambrosio nejprve v souboji ztratil pozici ve prospěch Jeana-Érica Vergne než mu v posledním kole došla energie a jeho vůz se v celkové klasifikaci propadl až na třinácté místo. A i když se očekávalo, že di Grassi bude následovat podobný osud, ten naopak proťal cílovou pásku jako první.
Jaguar získal první body, když Mitch Evans dojel do cíle čtvrtý. Těžil z divokého průběhu závěru závodu. Nico Prost nejprve narazil do Nicka Heidfelda a do něj pak ještě vrazil týmový kolega Felix Rosenqvist. Díky tomu se také López dostal na šesté místo a Daniel Abt, který přišel o start z prvního místa, dojel nakonec sedmý. Za Jaguar bodoval také Adam Carroll a debutant, ještě vloni pilot F1, Esteban Gutiérrez (Techeetach), také získal bod hned ve svém prvním startu ve formuli E.
Výsledky ePrix Mexika 2017:
P. | Pilot | Tým | Kol | Odstup |
1 | Lucas di Grassi | ABT Schaeffler | 45 | 56’27.535 |
2 | Jean-Éric Vergne | Renault | 45 | 1.966 |
3 | Sam Bird | DS-Virgin | 45 | 7.480 |
4 | Mitch Evans | Jaguar | 45 | 9.770 |
5 | Nicolas Prost | Renault | 45 | 9.956 |
6 | José María López | DS-Virgin | 45 | 10.631 |
7 | Daniel Abt | ABT Schaeffler | 45 | 11.694 |
8 | Adam Carroll | Jaguar | 45 | 13.722 |
9 | Nelson Piquet Jr. | NEXTEV TCR | 45 | 14.156 |
10 | E.Gutiérrez | Renault | 45 | 15.717 |
11 | Robin Frijns | Andretti | 45 | 21.459 |
12 | Nick Heidfeld | Mahindra | 45 | 27.232 |
13 | Sébastien Buemi | Renault | 45 | 1’01.365 |
14 | J.d’Ambrosio | Penske | 45 | 1’09.646 |
15 | S.Sarrazin | Venturi | 44 | 1 Lap |
16 | Felix Rosenqvist | Mahindra | 43 | 2 Laps |
NC | Maro Engel | Venturi | 38 | Odstoupení |
NC | A.F.da Costa | Andretti | 32 | Odstoupení |
NC | Loïc Duval | Penske | 25 | Odstoupení |
NC | Oliver Turvey | NEXTEV TCR | 12 | Odstoupení |